ja jag vet att jag maste blogga oftare..

 jag tankte ju att jag skulle borja vlogga, och jag ska gora det imorgon.... jag lovar.
Imorgon sa ska vi ha en ceremoni nere pa stranden pa basen med caseys unit, eftersom han ska skriva pa for 4 ar till sa har dom sadana ceremonier. det ska bli kul att traffa alla.  idag gick jag ner till affaren och jag holl pa att do.  uppfor backen och ner for backen. sa jakla jobbigt.  men imorgon hoppas jag att jag kan lagga upp min forsta video.
annars har vi inte gjort sa mycket, varit och bowlat, varit pa bio, grillfest hos Cori och Josh. varit och shoppat.  nere vid poolen och pa gymmet.
Kram pa er, jag hoppas att jag kan prata med Malin och Melvin pa Ooovoo. och om nagon annan vill prata sa ar det bara att ladda ner Oovoo, och kop cam och horlurar  hahaha HORLURAR, KUL MAN KAN HA NAR MAN INTE HAR RATT BOKSTAVER..
Oh snalla satt in era blogg adresser nar ni lamnar kommentarer, for jag har glomt dom.

kram

Kommentarer
Postat av: VillMér

Hej Linda!!



Nu sitter vi alla på ett regnigt Mättinger och softar!!

Hoppas ceremonin blir kanon.

Alla på VillMér hälsar till dig!!! Hoppas du har det bra, vi tänker på dej!



Ta det lugnt med HORLURARNA=)



Kramar från VillMér o Din bästa medarbetare:)

2009-06-04 @ 18:18:03
Postat av: MIlla

Hej gumman verkar som om du har det super därborta =)

Här kommer min blogg adress

www.milliiisen.blogg.se

2009-06-05 @ 16:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0