ja jag vet att jag inte bloggar ofta nog

men det ar bara  sa jobbigt att skriva utan bokstaverna.
igar var jag och casey och kopte vara ringar iallafall :)
varat brollop kommer att bli storre an vad vi trodde, vi planerade forst for 4 personer, och nu verkar det som vi kommer att vara 16 st, sa vi har bokat kapellet och hotelrum for alla. synd bara att limosinen tar bara 8 personer. hmm Casey vill garna att vi inte ser varandra forren vi ses i kapellet, sa vi far val se om halften av oss aker i limosine och sen aker halften i bilar eller nat. ja vi far se.
alla kommer upp till Las vegas pa Lordagen och firar lite med oss sen gifter vi oss pa sondagen. 
efter vigseln sa ska vi ata en sen lunch tillsammans eller en tidig middag kanske man ska saga,
Vigseln kommer att vara 12.30 pa sondag ( 21.30 svensk tid pa sondag)  sen kommer jag och Casey stanna en natt till i Las vegas. Innan vi aker till Idaho for lite mer firande med hans vanner och familj som inte kunde komma till brollopet.



Min ring 


var pool




Snart min bil :)



sist men inte minst Caseys orm "nibbles"

Kommentarer
Postat av: pia

jag hoppas att er dag/dagar blir bra synd att vi inte kan vara med och fira med er men vi tar igen det senare

2009-06-22 @ 07:20:54
Postat av: Elin

hej gumman... hoppas verkligen ni filmar o tar en massa kort =)

önskar verkligen vi kunde vara där!!



Massa kramar

2009-06-22 @ 13:37:50
Postat av: malin

Och när kommer ni till sverige och firar med din familj som inte kunde vara där??

2009-06-22 @ 15:01:20
Postat av: Linda

Ja vi ska försöka dokumentera allt :) vi vet tyvärr inte än när vi kan komma till Sverige men snart hoppas vi.

2009-06-23 @ 09:04:52
Postat av: Milla

Hoppas att eran dag blir alldeles underbar.

Hade så gärna velat vara där.

Vi får köra en egen möhippaför dig när du är här i sverige =)

Saknar dig.

Massa kramar

2009-06-28 @ 10:01:04
Postat av: VillMér

GRATTIS

2009-07-03 @ 08:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0