ok dags att uppdatera.

sa nu ar jag gift!
vi hade jattekul i vegas, vi var lite mer personer an vi trodde fran borjan men det var kul.
jag och casey fick dansa infor en hel resturang, nar vi blev uppdragna pa golvet och intervjuvade av stallets dj,
det var ett  50 tals stalle dar servitriserna sjunger medans som serverar, jattekul. sa vi dansade medans en av servitriserna sjong " i will always love you"  och den servitrisen skulle kvallen efter provsjunga for American Idol, hoppas hon kommer med, for hon var as bra.
sen gick killarna och tjejerna sin egen vag. jag och Britney och Kori hade jattekul, killarna hade kul till en borjan, sen hande massor av saker som inte var sa kul, Art ( var kompis ) blev ranad av 2 prostituerade som hans lillebror och kusin bjudit upp pa rummet m,m for mycket att namna har.
det var 48 grader varmt i vegas!!!  helt galet.
dagen efter sa akte Casey och alla gaster forutom kori och jag, i forvag till Little white chapel, for han ville inte se mig tills det var dags =)

sen akte vi upp till Idaho for att fira 4 juli.  men det far jag beratta om nasta inlagg, for nu ska jag prata med Mamma pa Oovoo.


Kommentarer
Postat av: pia

det var inte en dag förtidigt som du uppdaterade din blogg Vi är många som är nyfikna på hur du har det och vad du gör därborta

2009-07-11 @ 11:25:36
Postat av: malin

jag saknar dig!!

2009-07-11 @ 14:07:29
Postat av: Linda

Jag saknar er också.

2009-07-11 @ 21:43:44
Postat av: Milla

Va fina ni är =)

2009-07-12 @ 17:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0