bloggandet..

gar inte sa bra. jobbigt att skriva utan bokstaver, och maste koppla upp datorn varje ngang till tvn och det tar tid hmpf,
nu efter 2 veckors ledighet for Casey ar vi tillbaka i vardagen, ush vad trakigt det ar!!  jag langtar tills jag kan borja jobba.
tack gode gud for helgerna, som oftast ar fullpackade av roliga saker, bio grillfester, poolen, bio, shoppa, traffa Britney eller Kori ( japp jag har 2 vanner har nu )  veckodagarna ar lite trakigare, jag vaknar ( och till skillnad fran i Sverige sa vaknar jag oftast vid 8 tiden och hoppas pa att kunna somna om, sa att dagen inte blir sa lang utan casey)
sen blir det stadning och tvattning om jag har tur och har nat att stada eller tvatta, hur manga ggr kan man stada lagenheten egentligen pa en vecka.
eller sa gar jag ner till poolen och gymmet ett tag, men det ar ganska trakigt att vara dar ensam, sa det ar kul nar Britney kommer over sa vi kan ligga vid poolen och snick snacka lite. hon jobbar inte varje dag sa hon ar lika uttrakad som jag pa veckodagarna.
sen Komer Casey hem vid 17.00 - 17,30 och vi duschar och antingen lagar vi middag eller sa gar vi ut och ater, ovh jag kor oftast bil da. aven fast det inte ar mycket skillnad i trafikregler sa kanns det anda mycket mer farligt i trafiken har.
fran en sak till en  annan , Pa lordag ska jag klippa mig!! oh det var langesen som jag var hos en frisor.
jag funderar pa att klippa mig kort.
Hoppas att allt ar bra med er. manga kramar

Kommentarer
Postat av: malin

jag vill se kort på nya frisyren! =)

2009-07-20 @ 19:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0