1 manad..

ja nu har jag varit gift med Casey i en manad! och allt ar jattebra.
visst det ar trakigt att vara borta fran min  familj, och jag saknar er alla jattemycket, men Casey gor sitt allra yttersta for att jag ska vara lycklig och ma bra har med honom.
jag har traffat nya vanner men man marker en skillnad mellan vara kulturer, aven fast man inte tror det.
Idag ska jag och Casey ata middag med Kori och Josh, och sen stanna dar over natten for jag ska folja med Kori till LA  i morgon. vi glomde helt att det ar varan manadsdag imorgon,.  oh well

Kommentarer
Postat av: pia

hej kul att du skriver i din blogg i bland så vi håller oss uppdaterade

2009-07-29 @ 12:01:54
Postat av: malin

vad ska ni göra i LA?

2009-07-29 @ 13:16:18
Postat av: pia

ja nu har 2 månader snart gått och du har inte skrivit något än

2009-08-22 @ 09:31:28
Postat av: malin

skriv oftare

2009-09-01 @ 19:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0