upp och ner, fram och bak, varmt och kallt.

ja alltså som man kanske kan se på rubriken så handlar alltså detta inlägg om motsatsen till varandra.
just nu känner jag mig både upp och ner och fram och bak. hmm ja jag vet att det låter konstigt men mitt liv är ganska konstigt just nu.

jag har ett förhållande som både är VÄLDIGT intensivt på många sätt och samtidigt passivt på andra sätt pga distansen.
det är väldigt svårt att planera saker. och jag är en sån som gillar att planera och ha en plan för det mesta, men med Caseys jobb så är det ofta väldigt mycket som händer " last minute". så man vet inte riktigt när man kan ses nästa gång. även fast det inte gått mer än 2 månader mellan besöken ( förutom när han var i Irak).


sen har jag mitt liv här som är ganska bra. jag har ett bra jobb och tjänar bra med pengar. men ändå så kan jag inte sluta tänka på ett liv utanför Sverige.  utanför allt jag vet och känner till.  alltså de flesta som känner mig vet att jag inte är speciellt rädd av mig, alltså när det gäller att pröva nya saker. eller genomföra saker. även om det innebär att jag måste göra det ensam. men ibland så skrämmer tanken mig att jag inte kommer att träffa min familj och vänner, när jag flyttar.
och att tänka på att jag kommer att missa mycket av Melvin och Matildas uppväxt känns hårt, men sen så tänker jag också att jag måste ju leva mitt liv och skaffa min egen familj.

Ja slutresultatet av allt detta grunnande blir ju att jag har svårt att sova.  ( och nu kan jag inte använda mina sömnpiller, pga att jag ibland jobbar kväll sen morgon) och då blir jag väldigt ofokuserad på jobbet. och irriterad i allmänhet.

den dagen jag har allt planerat och börjar att ta hand om det, kommer jag må bra. men just nu är allt upp och ner , och fram och bak.

kram på er alla.



Casey. på hos Kori och Josh, notera de 2 ölburkarna på var sida om honom.=)  

Kommentarer
Postat av: Elin

lilla gumman... när ska du flytta då??

2009-01-19 @ 21:20:27
URL: http://livetsomvuxen.webblogg.se/
Postat av: linda Kilström

Så fort jag kan =). nej men så fort alla papper är klara , och det kan ta allt från 4 till 9 mån.

2009-01-19 @ 22:39:14
URL: http://lindanova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0