becoming an american

jaha  fick ett sms från min älskling idag, och han sa att han var och  pratade med en advokat om vilka alternativ vi har till att gifta oss, så vi slipper alla väntetider, om det fanns något sätt..... och det fanns det.
Så han ringde och sa att jag skulle säga upp mig och komma dit om 3 månader så vi kan gifta oss!!!!
gulp jag vill ju gifta mig och jag vill gifta mig med Casey, men ändå känns det lite läskigt. att lämna allt och alla.
vågar jag verkligen säga upp mig? kanske säkrare att ta tjänstledigt och och sen när vi ser att det verkligen funkar. säga upp mig.

planen är att jag fixar paprerna här och sen åker jag dit om 3 månader för att gifta mig i  borgerligt utan kyrka och så,. mest bara för att få paprerna. och sen när allt är fixat så har vi en stor fest och kanske ännu en vigsel ceremoni för vänner och bekanta för att fira, några månader senare.



Så när jag hade fått det samtalet så ringde jag såklart den människa som jag pratar om allt med. MALIN.
och som hon sa- jag vet ju att du kommer att göra det. du gör ju allt som du säger att du ska göra, och om du gör det och det inte funkar, så har du iallafall försökt och levt lite,  och det går ju alltid plan tillbaka till trygga Sverige.

Så snart om allt går vägen blir jag MRS Linda Woods.
GULP!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

fan va coolt linda =) Vill höra allt på lörda =)

2009-01-23 @ 07:09:51
URL: http://livetsomvuxen.webblogg.se/
Postat av: Elin

fan va coolt linda =) Vill höra allt på lörda =)

2009-01-23 @ 07:10:11
URL: http://livetsomvuxen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0