väntan

ja just nu känns allt som en enda lång väntan, och medans jag väntar så  jobbar jag. =)
nu är det 11 veckor och 6 dagar kvar tills jag flyttar, dom flesta skulle nog kalla det  12 veckor, men inte jag, det är som barnets 10 och ett halvt år, det halva året gör skillnad. haha

satt precis och tänkte på hur mycket jag kommer att missa här i sverige när jag flyttar,  födelsedagar, resor, m,m
men jag kommer ju att få uppleva andra saker istället. och så är det ju med alla val man tar. man kanske missar saker men förhoppningsvis får man uppleva andra roliga saker.

Sara och Thomas åker till New York i slutet av maj, och kanske kommer jag och casey åka dit och möta upp dom.
ja vi får se, det kan ju vara så att Thomas och sara vill vara ensamma på en liten kärlekssemester.

annars är det inte så mycket som händer i mitt liv just nu, förutom att jag måste som sagt vänta..
vänta på att fixa alla papper jag behöver, vänta tills jag äntligen kliver på planet till san diego, vänta på att gifta mig.

fast jag måste ju se till att använda den här tiden ordentligt att spendera med familj och vänner , för jag vet inte när jag kommer att kunna träffa dom igen.

förresten. när jag kommer till Usa, så tänkte jag byta namn på min blogg... hmm kommer inte på något.
Ge mig förslag.

Kramis





Kommentarer
Postat av: malin

konstigt att ni har bestämt att åka till new york med thomas och sarah när vi har pratat om det så länge med dom om vad vi ska göra där och vad vi ska se?? hmm..

2009-02-23 @ 09:47:21
Postat av: linda Kilström

Vi har inte bestämmt att träffa dom där, det var Casey som tog upp det med mig. jag har inte pratat med Sara och Thomas om det än som sagt.

2009-02-23 @ 22:41:19
URL: http://lindanova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0