sjuk.. =(

Ont i halsen, feber och hostig.
ja det var längesen jag var såhär sjuk, men det är ganska mysigt att få bli lite omhändertagen medans man ligger nerbäddad i sängen och kollar på " Vänner".   lite varmt grönt te och halstabletter.
hmm kanske ska vara sjuk lite oftare...

nu är allt i stort sätt klart inför min flytt i Maj, det ända jag måste göra är att skaffa personbevis som är översatt till Engelska, men det håller bara i 3 månader så det kan jag inte göra förrens i slutet av April, ( min snälla bror Stefan ska hjälpa mig med det) 
Sen ska jag fixa ett internationellt körkort och det tar bara ca 2 veckor, så det gör jag också i April,

Sista saken att göra är att förnya mitt pass,  det som jag har går inte ut förrens 2011 men det är lika bra att förnya det nu, för man vet ju aldrig när jag kommer att ha chansen att göra det sen. ( troligen kommer jag inte kunna resa någonstans under hela 2009. efter att jag flyttat   ) 
 
Vill gärna hinna med en liten resa med Malin och mamma och barnen innan jag flyttar med vi får se hur det går med det.


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! maj är ju så snart! va kul!! du får ta och krya på dig kram kram!

2009-02-13 @ 12:54:04
URL: http://fruochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0