no return

jupp nu är det gjort ... jag har sagt upp mig.!
av någon anledning så har jag gått och oroat mig inför det, alltså att säga till min chef att jag tänker sluta.
jag fick för mig att hon skulle bli arg och att jag på något sätt skulle behöva försvara  mig och mitt beslut., men så var det ju inte på något sätt.
Det visade sig att hon var jätte förstående och  väldigt hjälpsam.  ( egentligen borde jag ha förstått det ) herregud jag har ju jobbat med henne i  9  år snart  och jag känner henne.
hon sa allt som jag ville höra, alltså att hon förstår att jag vill  pröva att bo i ett annat land och bo med casey. 
men  att hon kommer att sakna mig , och att hon tycker att jag har verkligen gjort ett bra jobb både på mitt nuvarande jobb och på mitt förra där jag först samarbetade med henne. 
och  hon hoppas att kunna samarbeta med mig på ett annat sätt någon gång, och behöver jag någonting i framtiden så vill hon hjälpa mig på alla sätt hon kan. ( arbetsintyg, betyg, reference etc) 
SKÖNT 
tänk vad man kan oroa sig för, och få för sig knasiga saker. 

nu är det värsta över.  

Kommentarer
Postat av: Elin

du e så stark gumman, jag hoppas verkligen att vi tjejer kan komma till dej en vecka o leka av oss i vegas o allt =)

2009-02-04 @ 09:49:59
URL: http://livetsomvuxen.webblogg.se/
Postat av: Therese

hej!! hur e det med dig?? nu har jag uppdaterat bloggen lite, haha... kram

2009-02-04 @ 10:07:15
URL: http://fruochmamma.blogg.se/
Postat av: malin

När ska vi ha en myskväll bara vi två?? hyra gamla filmer och köpa massa plockgodis och såklart får vi ju inte glömma att bjuda ben and jerrys!! kolla almenackan så får ditt folk kontakta mitt folk =)



massa kramar syster yster...

2009-02-05 @ 11:06:35
Postat av: linda Kilström

ja mitt folk säger att ditt folk kan kolla upp Lördag denna vecka. om det passar så kan ditt folk ringa mitt folk under telefontid 9:00-11.00 måndag - torsdag fredag stängt. Lördag- söndag 9.00-10.00

haha nej med det är klart vi ska göra det. lite syster tid innan jag lämnar er. snyft.

2009-02-05 @ 22:29:25
URL: http://lindanova.blogg.se/
Postat av: milla

när lämnar du oss?

Måste ha vart riktigt lättande nu när du sagt upp dig =)

2009-02-05 @ 23:57:07
Postat av: linda Kilström

ja det var det första steget. jag kommer att åka i början av maj,typ den åttonde, det beror lite på hur lång tid det tar att få in någon och lära den mitt jobb, men det borde inte ta längre än till början av maj.

2009-02-06 @ 00:47:51
URL: http://lindanova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0