Middag med camilla och hemliga presenter.

ja idag har jag inte spenderat många timmar hemma, suttit i bilen och kört fram och tillbaka, hämtat och lämnat folk hela dagen.  varit och handlat sen hade jag lite tid och gick ut och käkade  middag med camilla jag var otroligt sugen på kött och bearnaisås av någon anledning.  ja det kunde ju ha varit lite bättre, bearnaissåsen var kall och pommes fritesen var  halvklara, men jag mumsade i mig det ändå.
satt sen och pratade om livet, usa flytten, och ja killar.
då min telefon ringde , det var från blomsteraffären som sa att dom hade lite " grejer " till mig, hmm om dom säger att dom har grejer till mig kan det väl inte bara vara blommor???  så jag smsade Casey om han bara hade beställt mer saker än blommor och det svaret jag fick var - Maybe.  jaja jag får ju se imorgon när dom kommer med det.
jag skickade min present för ett par dagar sen och dom  kom idag,  men casey är fortfarande på basen så han har inte sett vad det är ännu. men dom hade ringt från receptionen där han bor, och sagt att det kommit ett paket till honom, det blev skickat dit eftersom jag glömt att skriva hans lägenhets nr. jaja.

jag kommer ihåg att ända sedan jag var typ 14 har camilla alltid sagt att jag kommer  att gifta mig med en man i uniform.
 och hon hade rätt!!!

/ soon to be mrs Linda Woods.  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0