Alla hjärtans dag...

Vilken härlig uppfinning det är med internet !! jag har hittat en massa sidor där man kan skicka presentkorgar ialla storlekar och med allt möjligt innehåll,.
så för mig som har Casey VÄLDIGT långt bort passar det utmärkt att bara skicka lite fina present korgar.speciellt nu till alla hjärtans dag.
passade också väldigt bra nu i julas då jag skickade 2 stora julkorgar till hans mamma och pappa, + syster och svåger.

detta skickade jag nu till Casey. det är en bukett med  underklädes kakor. 


Kommentarer
Postat av: malin

då förväntar jag mig att det kommer att skickas presentkorgar till mig när du bor låångt borta från mig =)

2009-02-10 @ 13:22:42
Postat av: linda Kilström

haha absolut, jag förväntar mig stora kartonger fyllda med kläder och saker från sverige..... vaddå jag kan ju hoppas iallafall, =)

2009-02-10 @ 19:48:13
URL: http://lindanova.blogg.se/
Postat av: Anonym

självklart! och jag förväntar mig att bli ditbjuden några gånger om året haha =)

2009-02-10 @ 19:59:05
Postat av: linda Kilström

absolut är du ditbjuden... även fast jag inte kan se vem som lämnat inlägget. men du är välkommen =)

2009-02-10 @ 22:12:00
URL: http://lindanova.blogg.se/
Postat av: malin

det var din syster, men om du är så frikostig med att bjuda dit männsikor så känner jag mig inte så speciell längre... moahaah

2009-02-11 @ 10:58:08
Postat av: linda Kilström

haha ja jag hade en aning att det var du.

men du MÅSTE komma dit, hur ska jag annars klara mig.

2009-02-11 @ 21:38:39
URL: http://lindanova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0