its beginning to look alot like Christmas...

ok julgranen ar pa plats, dom flesta julklapparna ar inkopta, ( bara Caseys kvar). det anda vi maste gora nu ar skicka ivag paketen till Sverige. jag hoppas att vi kan gora det nu i helgen, men casey maste jobba nagra timmar bade lordag och sondag, och han vill att jag ska folja med och halla honom sallskap, vilket jag garna gor eftersom vi inte ser varandra sa mycket under veckodagarna. det anda som ar jobbigt med det, ar att jag maste ga upp kl 05.00! Jag vet inte vad det ar med julhelgerna har , men det far folk att gora helt sjuka saker, forst sa var det mannen som skot ihjal 4 poliser inte sa langt harifran, sen for 2 dagar sedan nar jag och casey skulle aka och storhandla, sa var det en man som skot sin fru medans hon satt och fick sitt har fixat pa en frisorsalong brevid affaren jag och casey skulle till, massor av poliser ambulanser, brandbilar bara dok upp fran ingenstans. jag hoppas innerligt att kvinnan som dog, inte hade barn. ah lite goda nyheter idag dock ! Stefan kommer i slutet av Mars!! och forhoppningsvis tar han med sig malin och mamma. han kommer nog att gilla Portland, massor av musikfestivaler, och musikaffarer, coola barer och bryggerier. och sen ar det valdigt vackert har, faktiskt, nar man kan se genom regnet :) och i mars borde det inte regna sa mycket. nar jag tanker pa det sa har det faktiskt inte regnat pa ungefar en vecka har. nu ska jag ga och satta in Lasagnen i ugnen och hoppa in i duschen innan Casey kommer hem. Ha det bast. P.S ursakta stavningen,jag har inte dom ratta bokstaverna.

Kommentarer
Postat av: mamma

det gör inget att bokstäverna saknas bara kul att höra från dig tråkigt med skutandet men det är väl lika världen över

2009-12-03 @ 13:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0