Blir så trött

Så idag fick casey äntligen tag på vår advokat, för att fråga om hon skickat in paprerna, eftersom vi inte hört något. Hon blev arg och sa att hon hade sagt till oss när vi var där i october, att hon skulle åka bort. Och att hon skulle skicka in paprerna när hon kom tillbaka förra månaden, eh NEJ hon har inte sagt något om att åka bort, och det var hennes typ 5e semester på 5 månader. Hon verkar inte fatta att det är vårat liv som hon sjabblar bort, jag kan inte jobba, eller resa någonstans förrens paprerna är inskickade och påbörjade hos USCIS! Jag fattar att hon har mycket att göra. så nu sa hon iallafall att paprerna var iväg skickade. Så förhoppningsvis så tar det inte så lång tid nu. Jag hoppas bara att allt blir godkännt. Annars måste jag åka tillbaka till Sverige och vem vet hur lång tid det tar då att gå komma tillbaka. Håll tummarna allihopa. Ha det bäst

Kommentarer
Postat av: mamma

ja håller tummarna att det går bra nu.(fast det vore kul om du kom hem ett tag)

2009-12-11 @ 11:09:22
Postat av: Milla

Håller alla mina två tummar =)

Vill oxå ha hem dig så vi kan sitta o dricka vin på balkongen o snacka massa goja =)



Saknar dig

2009-12-11 @ 23:10:44
Postat av: Linda

Ja jag har lite hemlängtan nu i juletider, längtat så mycket till sommaren då jag får träffa alla igen . Och jag längtar till Mars då jag får träffa Malin mamma och Stefan!!

2009-12-12 @ 01:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0