nerver och internet drama... jag är för gammal för sånt här!

ja nu är det inte långt kvar tills jag flyttar.
jag kan inte tänka på att det är för alltid, då får jag ångest, utan jag tänker i 3 års schema. jag ska flytta och vara borta i minst 3 år eftersom casey kommer att göra rekrytering i 3 år. och sen får vi se om det blir Japan i 2 år.
Casey sa för några nätter sen att ja nu är det sista månaden som du kommer att bo i Sverige! AHH ÅNGEST!!

Lite nervöst är det att flytta ifån sina nära och kära och i stort sett börja om.
men också ett väldigt stort och säkert jätteroligt äventyr.

Höll nästan på att dras in i ännu ett drama på internet, fast inte riktigt lika komplicerat som det första.
som tur är så är Casey lite mer lugn och mogen när det gäller sånt och han fick mig att inte helt gå i taket.
 
även fast jag har sagt att jag fyller 25 de närmsta 3 födelsedagarna,  så är jag ändå för gammal för sånt. 

Jag måste verkligen försöka bli lite mer införstådd i hur amerikaner funkar, speciellt amerikanska tjejer. 

ha det bäst alla och jag hoppas att vi ses den 9e maj.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0