julkänsla!!

Börjar få lite julkänsla nu, speciellt när man går i Vällingby centrum och ser alla de vackra julljusen och isrinken som dom har plockat fram i år igen, bara lite coolare modell. med julmusiken som strömmar ut över torget.  Synd att vi inte fick behålla snön så länge, det skulle sätta pricken över i et,  men det kommer nog merasnö, hoppas det inte blir som förra året , då vi inte hade någon snö förrens i mars.

snart är  Casey här!! åh vad jag längtar, har lite inplanerade aktiviteter som vi ska göra, så som snowboarding weekend i bjursås , spökrunda i gamla stan. spelkvällar hos Sara och Thomas.  Julmarknader,  och såklart shopping.
Jag har inte ens börjat köpa mina julklappar än,  jag tänkte vänta till Casey kommer, så att jag kan få lite hjälp att komma på vad jag ska köpa till hans systers man, dom tänkte att dom bestämde att dom  bara skulle  köpa 1 julklapp var  i år ,så dom drog ett namn ur en hatt, och jag ska köpa till Danielles man, " Jeff".  och Aubree s kille ska köpa till mig,
 jag skulle tänka mig att göra det också, och bara köpa till Melvin och Matilda, men fasiken jag gillar att få julklappar också.

Nu är Malin och  mamma och Sara i ullared och shoppar sig trötta, jag kunde tyvärr inte följa med, för jag har beredskap på jobbet , och då kan jag inte ge mig iväg någonstans, men det var ganska skönt också. 
pappa var iväg och tittade på ett landställe idag, och det verkar som dom tänker köpa det.

Nu ska jag gå och göra lite te, och slappa framför tvn, i  mjukis kläder. 

GOD NATT

 


Kommentarer
Postat av: malin

vadå spelkvällar hemma hos thomas och sarah?? vad hände med dom vi planerad att ha hemma hos oss? jaja ska det vara på det viset så ska jag sluta att planera blää!!

2008-12-03 @ 09:39:02
Postat av: linda Kilström

sorry, jag trodde att det var planerat att vi skulle vara hos dom, men det är klart att vi ska ha spelkvällar hos dig och Kim.

2008-12-04 @ 18:58:18
URL: http://lindanova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0