nytt kontor, hundvalpar, och tandygienister.

jag kom precis hem från tandygienisten och allt gick bra och mina tänder ser fina ut, så jag är glad . att gå till tandläkaren och tandygienisten har blivit lite av en ett drog  för mig. .. hmm kan man bli beroende av  att få sina tänder rengjorda??
får väl starta nån hjälp grupp typ  anonyma tandrengörare.
kom med era förslag på ett bra namn på min grupp.

I går fick vi ett nytt kontor vilket känns jättekul att få min egen arbets plats med egen dator ,egen stol m, m
känns som jag kan arbeta på ett mycket mer strukturerat och planerat sätt än tidigare.

Oh sist men inte minst , Casey berättade att han lyckats övertala sin "chef" att låta hundvalparna leva och försöka hitta nya hem åt dom,

Livet känns bra.
snart åker familjen Kilström och familjen Noren utomlands.

Lite bilder på Caseys skyddslingar och hans favorit Tumbles. ( ensam på bilden)
image12         image14


Kommentarer
Postat av: malin

åh vad jag längtar tills vi åker till värmen...iofså är det ju jääätte varmt här nu, men det låter bra att säga att man längtar bort till värmen haha =) gissa vem jag hittade på facebook? jag lämnar dig gissandes hihi

2008-05-28 @ 16:03:56
Postat av: linda K

vem? vem? vem?
jag gissar ju, säg det nu då!

2008-05-28 @ 22:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0