Härliga stockholm

idag efter inskrivningen på skolan, så bestämde jag mig för att strosa runt i gamla stan en stund, jag kommer inte in till stan så ofta ,så jag tänkte ta chansen att spatsera runt lite , och glo på folk och så.
så jag gick igenom gamla stan och till slottet och tittade på vaktbytet, sen gick jag vidare till kungsträdgården där jag köpte en glass och en tidning och satte mig i gräset,,
 
sen efter en stund gick jag vidare och på vägen köpte jag 2 par glasögon, ( har ju alldeles för många sådana nu, men jag kan aldrig sluta köpa solglasögon, )
sen kände jag att det började värka i fötterna ( hade på mig ett par svarta skinn loafers som inte var riktigt ingångna än.

satte mig sedan ganska nöjd med dagens aktiviteter på en helt fullproppad tunnelbana, och åkte hem,
efter en stund gick det på en pappa med sina 2 söner. dom var så söta, sönerna alltså, en av dom hittade en hårtofs på golvet och kom springande med den till sin pappa,
- pappa pappa titta vad jag har hittat det är en sån här ... äh .. äh hår tjofs.
Det lät så kul att jag satt och småskrattade hela vägen hem,

Det var min dag ,

Hoppas att ni alla njuter av det helt underbara vädret, , jag är ledig nu hela helgen så det ska jag iallafall göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0