mycket på gång nu,

Idag pratade jag med min personliga tränare , mmm personlig tränare visst låter det bra jag känner mig hälsosam redan, även fast jag inte ens har tränat med honom än,  men den 10 juli ska vi träffas  och prata en halvtimme om vad jag vill få ut av min träning så han kan göra en plan för mig, sen ska vi träna 1 tim, och då får han verkligen se i vilken urusel form jag är i.

ja känner mig faktiskt väldigt motiverad, just nu, jag har aldrig träffat honom men han lät väldigt trevlig på telefon.

ja sen är det Matte prov imorgon bitti kl 9. usch jag gillar det inte, men jag måste . jag vet inte ens hur det gick på mitt förra prov, men jag lär ju nli varse om det snart , speciellt när jag får ett stort fet  IG  i betyg.
avslutningen är på fredag.

sen ska jag gå en utbildning i september,  " körkort för nyblivna chefer" det kommer nog bli väldigt kul, och från det jag läste så kommer utbildningen innehålla ganska intressanta och matnyttiga ämnen, ex arbetsrätt . ser fram emot att få mitt "chefs körkort " haha sen är det bara att tuta och köra, och vara chef =)

ser fram emot att åka på kryssning med hela familjen, det har nog inte hänt sen jag var liten, det ska bli riktigt kul.


nu ska jag hoppa i säng för jag har det j...la provet imorgon, och sen jobbar jag till 10 på kvällen,
ha det bäst alla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0