laddad.

ja nu har jag äntligen fått ändan ur vagnen och blivit medlem i ett gym, och skaffat mig en personlig tränare,
så nu ska jag bli " fit" hahah hoppas att motivationen håller i sig,
Gymmet verkar väldigt bra, och jag fick ett par riktigt snygga träningsskor av dom, så nu har jag en söt liten tränings outfit också, ni vet ju att det spelar ingen roll hur mycket man tränar , bara man ser söt ut medans man gör det. =) skoja bara, känner mig Laddad inför att börja forma kroppen nu iallafall.
i morgon ska jag och malin ut och cykla =) det lär bli kul,

Ha det bäst

Kommentarer
Postat av: milla

vilket gym blev det då? =)

2008-06-19 @ 22:32:51
Postat av: linda K

det blev world class, dom har dom bästa gruppträningarna, + man kan simma oxå.

2008-06-19 @ 23:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0