ett års jubileum

ja nu firar jag och Casey ett års jubileum =)eller den 28 juni rättare sagt hade vi vår dag,
hatar det faktum att vi inte kunde fira den tillsammans,  men så är det.  Casey hade såklart mer koll på det än jag som vanligt, han skickade blommor (som jag ännu har glömt att hämta ut,) dom hade väl varit här,  och jag var inte hemma men dom har skickat ett meddelande om att jag har blommor att hämta,. usch känner mig som världens sämsta flickvän just nu, inte nog att jag glömde bort vår 1 års dag, jag har inte ens ork att gå och hämta blommorna som min älskling skickat , men till mitt försvar så har jag haft fullt upp med middagar, jobbet skolan m, m.  

får se till att göra något speciellt för Casey i sepember när han kommer hem,

åh jag klarade Matte kursen förresten så nu är jag super glad.


Kommentarer
Postat av: casey

I love you!

2008-07-16 @ 01:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0