nu känns det jobbigt

i morgon kl 9 på morgonen vår tid åker min älskling till Irak och kommer att  vara borta i minst 7 månader. det känns väldigt jobbigt nu och jag försöker att inte tänka på det så mycket ,men det är inte lätt när min bästa vän ( förutom Malin ) ska åka iväg och jag kan inte prata med honom varje dag som vi har gjort. 
 
men i september kommer jag att vara i San Diego och ta emot honom när han kommer med bussen från militär flygplatsen med alla andra soldater,

Jag vet att Casey kommer att komma hem vara helskinnad och må bra , eller så bra man kan må efter att ha varit i en krigszon,

kram

Kommentarer
Postat av: Elin

åh hjärtat!! Finns här för dej även om du har världens bästa syster som ställer upp =)

2008-02-11 @ 20:29:35
URL: http://lillamamma83.blogg.se
Postat av: linda

tack det känns bra att jag har så fina vänner

2008-02-13 @ 02:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0