hemma igen

Japp då är man hemma igen då, efter 3 underbara veckor med casey och co.  känns  väldigt jobbigt just nu att börja jobba och vara här eftersom jag inte kommer att kunna träffa Casey på minst 7 månader, och sen vet man inte om dom säger att han måste stanna längre, som förra gången han var där,

Casey åker till irak den 12 feb, eller så är det sagt nu, först var det den 10 e , sen fick han information om att det skulle bli den 16e och nu den 12 e, får väl se om det hinner ändra sig igen.

saknar min sgt Woods, jag har verkligen alltid jättekul med honom, 

Ska berätta lite om min senaste trip till usa i nästa blogg, jag är för trött nu, och snart så ska casey ringa och säga godnatt, numera en liten tradition vi har, som jag längtar till varje dag,

ha det bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0