de goda nyheterna

De bra nyheterna är att det snart har gått en vecka sen Casey åkte, de dåliga är att det är 212 dagar kvar tills han kommer hem.

ja nu har Casey kommit fram till Iraq, och jag har hans Motomail address ( jag älskar den sidan) så nu har jag skickat brev varje dag till honom.
För dom som inte vet vad motomail är ( och det tror jag de flesta inte vet,) så är det en sida som är speciellt för olika militär " grupper" som är ute i iraq, alltså navy,army, marines , och allt var det är, jag skriver grupperna på engelska eftersom jag vet inte riktigt vad det blir på svenska.

så jag skriver ett email här och skickar det, sen skriver dom ut det och levererar det till Casey som ett pappersbrev inom 74 timmar, synd bara att det inte går åt andra hållet.
Men casey har varit väldigt duktig på att skicka meddelanden när han har chansen.
ok nog casey prat, men till mitt försvar, när man bara har en sak som cirkulerar i huvudet så blir det lätt den saken man pratar om.

hoppas allt är bra med er.

Kommentarer
Postat av: milla

vi förstår =) och jag e sååååååå glad för din skull =)

2008-02-18 @ 17:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0