208 dagar kvar

208 dagar kvar tills casey kommer tillbaka,
jag pratade med honom i telefonen i morse och jag hörde direkt att det är inte min gamla vanliga ,roliga , roliga , Casey längre.
Han lät väääldigt trött,  och arg min stackars boo.
långa dagar och idioter som han jobbar med tar så mycket energi från honom,
han berättade för några av sina befäl om våra planer ... fattar ni att dom idioterna säger att våra planer är dumma eftersom dom tycker att han ska vara kvar i Marin kåren och plocka upp mer rank. och han säger NEJ jag har fått nog nu efter 7 år inne, och istället för att släppa det och vara glad för Caseys skull, så fortsätter dom och berättar för honom att han aldrig kommer bli något efter marin kåren,  JÄVLA IDIOTER, låt casey få leva sitt liv,  Casey blir såklart arg och jag blir så ledsen.

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0