its gone!!!!

the mustache is gone. haha ja casey hade rakat bort den oh nu känner jag inte igen honom, jag hade nog precis börjat vänja mig vid att han hade mustachen. men han rakade av sig den för min skull han ville  muntra upp mig lite.
 ja så har jag precis kommit hem från träningen där jag har kört arslet av mig ...bokstavligen,  vi körde rumpa  lår och armar idag, och det var nog det jobbigaste jag har gjort . till slut kunde jag inte ens känna musklerna utan de bara skakade, och kalle verkade nöjd så då är jag det också. nästa gång blir den 26/8 så då får vi se vad för jobbigt han har planerat för mig. jag måste bara lära mig att andas när jag tränar för jag blev ganska yr på slutet . men körde hela timmen ut. sen efter dushen och allt så kändes det riktigt bra.

nu är det bara 1 månad kvar tills jag får träffa casey. !!! känns jättebra, problemet är att nu kommer han att jobba dagpass så jag kommer inte att kunna prata med honom lika mycket som jag har gjort. men nu känns det som om det är på slut tampen och då kan jag stå ut med det.

Casey längtar efter att få komma hit och träffa alla mina fina vänner och familj och jag längtar efter att ni får träffa honom.

ha det bäst så länge.
kram

Kommentarer
Postat av: malin

Ja det ska bli så kul när casey kommer hit =) Men melvin säger att han måste säga spindelmannen för spiderman låter konstigt säger han haha...

2008-08-15 @ 11:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0