2 veckor..

japp bara 2 veckor kvar till jag åker tillbaka till San diego,  eller jag kommer att landa i los angeles den här gången, för att det blir en kortare flygresa, + det är billigare, +  när jag ska lämna usa så går det flyg på kvällen därifrån, och från san diego går det bara tidigt på morgonen, och jag vill inte åka tidigt igen, för att hela kvällen innan blir förstörd, och vi har hela dagen på oss att säga hej då =)

vi kommer att åka tillbaka till las vegas igen, eller Casey mutade mig med det, eftersom han måste åka till Idaho och jag gillar inte den bilturen, den tar 14 timmar, och det är bara öken typ 80% av resan. så då sa han att vi stannar till i las vegas. helt ok för mig, inte för att jag spelar så mycket, men det är ett ganska intressant ställe.

ja man märker att både jag och casey har varit under ganska mycket press dom senaste 2 veckorna, och frutrationen har gjort att vi börjar att tjafsa med varandra.
men snart är allt bra igen och vi kan fokusera på varandra.

222 dagar har då gått sedan vi sist såg varandra i verkligheten, vi har ju pratat varje dag, och setts på web cam,
men äntligen får jag hålla om honom igen. får väl se om jag tänker släppa taget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0