fy vad tråkigt,

det är så tråkigt att skriva om vad som har hänt... altså med mig och casey och allt,  så jag tänker nog ägna mig mer åt nutid,

så jag kom hem för någon timme sen efter ett av mina alltmer vanliga 12 timmars skift,jag satt och kollade över min kommande vecka och konstaterade att  min kalender har ändrats alltmer senaste månaderna, förr stod det egentligen bara jobb tider, nu fylls den med möten och kontorstider, folk som jag måste prata med, saker jag måste göra,  känner mig ganska sliten , men om 6 veckor så kan jag äntligen lämna ulvsätra gruppen och ägna mig 110% till Villmer och min nya ,, ja vad säger man arbetsroll.  Det känns verkligen otroligt kul och jag får den sorts utmaning jag behöver. även fast det ännu är lite ovant och det rullar väl inte på smidigt än, men med lite mer tid, så  ska det nog sätta sig.

Nu när jag kommer att bara ha Villmer, så kommer jag ha mer ledighet, altså jag kommer ha 4 dagars helger!! alltså jag kommer att ha så mycket tid för min familj och vänner, och viktigast av alla jag kommer att ha tid att vara med min älskade Gudson Melvin, Det är något som jag verkligen saknat.

Det överaskade verkligen mig hur mycket jag saknar Melvin när jag inte träffat honom på ett par dagar, han är verkligen en av mina favorit  personer att umgås med,  vem kan stå emot när Melvin lägger huvudet på sne och tittar på en, och säger kom linda leka i mitt rooom. inte jag iallafall,

sen ska ju det bli kul att ha mer tid för stefan och malin oxå,

ok, och nu kommer casey pratet ,  just nu sitter min älskling på ett plan på väg till sina föräldrar i Idaho över thanksgiving, jag är jätteglad för hans skull , det är hans första thanksgiving och jul hemma på 3 år.

ja just det  min kära  mamma  la på telefonen i örat på casey, han sa att han skulle ringa mig tidigt på morgonen , och jag trodde att han tänkte ringa min mob, men han ringde hemtelefonen, och mamma svarade , hon fattade inte ett ord av vad casey sa när han frågade efter mig,  ( kl 5:30 )så hon sa - nej du har ringt fel och la på. 
jättebra sätt att välkomna casey till familjen,

ja det var allt för i natt, 
ha förtröstan mina bloggar blir nog bättre... kan ju inte bli mycket sämre iallafall, image4

Kommentarer
Postat av: malin

har glömt bort bloggen? man måste ju uppdatera =)

2007-12-04 @ 10:43:07
Postat av: linda

ja jag ska skriva lite nytt, trodde inte att nån läste.

2007-12-05 @ 22:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0