bättre sent än aldrig,

ja ja , nu är det dags för mig att starta blogga som det så fint heter,  ok så jag har skaffat mig en blogg sida och nu kommer nästa sak, vad i hela världen ska jag skriva om. ja då ska vi börja bena upp i mitt liv, hur ser det ut egentligen,

1 jag jobbar 150%  ialla fall fram till årskiftet ,sen  kommer det att gå tillbaka till mer normala 100% . vad ska jag göra med all fritid??  jag har precis blivit verksamhets samordnare , vilket känns jättekul,

2 jag har mellan maj och oktober varit ute och rest varannan månad, vilket man har pengar till när man jobbar 150% men det är nog inte värt det i längden,  blir ju helt koko i bollen ,
första resan gick till Thailand där jag opererade mina bröst ( jag kommer att berätta mer om det i en senare
blogg,) 

andra resan gick till Usa till min sgt Casey woods,  ( kommer oxå att berättas om i en senare blog)
min 3dje  resa gick tillbaka till mn älskling, kunde inte vara ifrån honom i mer är 6 veckor. 

3 Min pojkvän/ fästman, är väl en ny grej i mitt liv, f(örlåt casey du är ingen grej) och eftersom det inte bara är distans utan oxå en 9 timmars tidsskillnad emellan oss, så blir det ju ett minst sagt ovanligt förhållande,  sen att han oxå kommer att åka på utlands tjänstgöring till iraq från och med i feb, känns jätte jobbigt. men jag kommer att åka dit nu igen i januari och vara med honom tills han lämnar usa, 
( Casey och Linda kommer nog att bli en följetong och skrivas mycket om) 

4 jag har nu flyttat hem till mamma igen för att spara pengar, så att jag har lite pengar när det är dags att flytta till usa,  planerat juni 09 .

5 Min gudson Melvin , och min systerdotter Matilda. snart kan jag bli en riktig moster som kan hitta på roliga heldagar med mina syskonbarn , ser jag fram emot VÄLDIGT MYCET, (  kommer nog att skriva om dom oxå en hel del , vem kan motstå lixom ) =)

så det är lite hur mitt liv ser ut, och v

Kommentarer
Postat av: malin

vad kul att du har börjat blogga =) den är tillagd till mina favoriter redan =) kram

2007-11-18 @ 09:38:20
Postat av: Elin

åh så kul att du bloggar har vänta o vänta o väntat =)

2007-11-18 @ 10:01:08
Postat av: milla

samma här har väntat på detta =)

2007-11-18 @ 19:20:17
Postat av: linda

oj oj, ja jag ska väl försöka skriva regelbundet.

2007-11-18 @ 22:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0