snart dags igen....

snart får jag se min Casey igen,  jag åker tillbaka till san diego den 12 januari och är där till den 4e februari, sen åker casey till Irak runt den 7 e, så dom 3 veckorna som vi har tillsammans ska vi verkligen göra det absolut bästa av,  (fast jag undrar lite vad vi skulle göra så vi känner att vi har gjort det) kanske bara barrikadera oss i hans sovrum, och spendera 3 dagar i sängen ( nej inge snusk)  eller kanske lite =) , 
sen ska vi hinna till Idaho och träffa hans familj och hans vänner,  och vi ska hyra en stuga i bergen och åka lite snowboard, tillsammans med hans vänner.

Åh det  måste jag berätta, jag höll på att dö............... av skratt,
Casey och hans 2 rumskamrater bestämde sig helt plötsligt att dom måste köpa en gran, så dom gick ut och skaffade en plastgran, som var i 3 delar.  och så köpte dom en massa julgransdekorationer, och 3 paket med julgrans ljus,

jag satt ju som vanligt vid datorn och tittade på när dom skulle sätta ihop granen, alltså det var det mest hysteriskt roliga jag sett på länge,
först så visste dom inte hur dom skulle " montera " granen, så där står 3 marin soldater och kliar sig i huvudet, och lyfter och vrider och vänder och skruvar, och håller på och man märker hur dom börjar bli irriterade på granen och varandra. efter ungefär 20 min får dom ihop de tre delarna, och nu är det dags att böja grenarna, .... åh herregud, Cris  gick runt granen och böjde upp grenarna och den Casey gick efter och böjde ner dom, och Art  försökte få granen att stå rakt, vilket han aldrig klarade av att få den. och ena sidan av granen fick dom inte upp grenarna på så den vände dom in i hörnet,


redan vid det här laget så skrattade jag så jag grät av knatte , fnatte och tjattes julgransuppsättande, snacka om sammarbets problem. och jag sitter och DÖR av skratt och dom  säger säkert 20 ggr, Shut up Linda its not funny!!
MEN  hell yes its funny .

men sen tycker dom att det är dags för ljusen, så dom packar upp sina 46 meter!! ljus, och då märker Casey att det redan finns inbyggda ljus i granen, haha

hmmm var ska vi sätta ljusen??? jo då börjar dom fara runt i vardagsrummet och dränka hela rummet med ljus, runt ytterdörren över stereon , tv , fönstrerna, ja ni fattar. sätter i kontakten och TA DA!!  värsta landningsbanan i deras vardagsrum.

dags att sätta upp det nyinköpta julgranspyntet, men va nu?!?!? vi har inga krokar till att hänga upp dom med.  då bestämmer dom att vi tar lite gem, och lite tejp, och bäst av allt lite av Chris nytuggade tuggummi.  funkar perfekt.

efter nästan 2 timmar sätter sig 3 väldigt stolta julgranspyntare ner, och tittar på sitt mästerverk, och vad händer jo översta delen av granen faller av och hamnar i akvariet . 

jag älskar Casey och han är duktig på mycket, men julgranspyntande borde han lämna till andra .

imorgon är det julfest med jobbet och vi ska gå och boula, ja ni läste rätt inte bowla utan boula,  hmm kan bli kul

ha det bäst,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0